Wednesday, May 7, 2014

Assallamualaikum, kepada blogger2 yang dikasihi...Apa khabar teman-teman semua....Saya daripada Lynns Lovely Homemade ingin mengucapkan jutaan maaf kerana hampir setahun saya tidak menonjolkan apa2 perkembangan berkaitan dengan bisness online saya ini...dari segi tidak mempamirkan gambar2 tempahan chocolate dan kek....di sebabkan oleh saya tiada berkesempatan untuk mempamirkan gambar daripada  tempahan yang diterima kerana kesibukan kerja di pejabat dan kursus dan  sering pulang lewat hingga ke malam...Maafkan saya sekali lagi....ok bermula dari hari ini saya mula menerima tempahan chocolate yang berbentuk set bakul sahaja dan sedia menerima  tempahan yang kek dan cupcake untuk hari jadi dan set hantaran. Untuk maklumat mungkin saya agak terlewat sedikit baru nak mempamirkan RAINBOW CAKE yang terhangat sekarang. Bermula daripada 10hb May 2014..saya akan mengadakan kelas di hujung minggu iaitu hari Sabtu dan Ahad.Kelas pertama yang di adakan ialah RAINBOW CAKE.....oleh itu kepada sesiapa yang berminat untuk belajar RAINBOW CAKE boleh hubungi saya lynn melalui watsup/sms/call 019257458.

No comments:

Post a Comment